Het hele proces van aankoop tot bezorging uitgelegd
Bestellen en bezorgen

Shoppen

Bestellen

Bezorgen
Op deze pagina leggen wij je precies uit hoe ons gehele proces van aankoop tot bezorging verloopt. Op deze manier willen wij je het bestelproces zo duidelijk mogelijk maken, zodat je niet met vragen achterblijft.
Mocht je toch een vraag hebben, dan kun je ons altijd bereiken door hier te klikken!

Shoppen
Onze winkel is altijd open! Het assortiment is opgedeeld in vijf categorieën, namelijk rood, wit, rosé, mousserend en overig. Naast ons huidige assortiment blijven wij natuurlijk wijnen toevoegen, zodat jij altijd een verrassende wijn kunt proberen! Kun je niet kiezen? Bel ons dan! Wij helpen je graag bij het vinden van een lekkere wijn die bij jou past. Heb je een lekkere wijn gevonden? Voeg hem toe in je winkelmand en shop rustig verder.

Bestellen
Yes! Je hebt je wijnen uitgezocht. Nu is het nog een kwestie van betalen voordat we jouw bestelling in orde kunnen maken. Je kunt betalen via iDeal, PayPal en bankoverschrijving. Met een betaling via iDeal of PayPal kunnen wij direct aan de slag met jouw bestelling. Toch liever betalen met bankoverschrijving? Geen probleem! Dan gaan we aan de slag zodra we jouw betaling hebben ontvangen.

Bezorgen
Ze komen eraan! We hebben twee verschillende manieren van bezorgen: gratis levering binnen het Westland en PostNL pakketlevering door heel Nederland. Binnen het Westland bezorgen wij jouw bestelling persoonlijk. Na het plaatsen van de bestelling nemen we contact op en spreken we een geschikt tijdsvak af. En voor je het weet staan wij bij jou voor de deur! Woon je niet in het Westland? Niet getreurd! Wij versturen jouw wijnen dan via flespakket, onderdeel van PostNL. Wij leveren jouw wijn binnen twee werkdagen op het adres en moment naar jouw voorkeur. Voor je het weet begint jouw weekend met de wijnkoerier voor de deur!